miércoles, 11 de mayo de 2011

STORYBIRDS

Atzo Maiatzak 10, goizean 2, 3, 4 eta5 urteekoen gana joan ginen haur hezkuntzara ipuin batzuk kontatzera. Andere eta biok 2 urtekoei kontatu genien gure ipuina ¨ Tegiren Ametsa ¨.
Hasieran pixka bat lotsatuta egon nintzen zeren pentsatzen nuen txarto aterako zitzaidala. Baina pertsona batzuk atera zirenez gure aurretik eta ni lasaiago geratu nintzen.
Nire aurretik eta nire atzetik atera ziren ipuin batzuk asko gustatu zitzaidan eta beste batzuk pixka bat aspergaarriak.
Ondoren arratsaldean 1 eta 2. mailakoak gure gelara etorri ziren eta joan ginenean beraiei kontatzera ez nengoen lotsatuta zeren 2. urteko batzuei kontatu nien.
Ondo atera zitzaidan dena eta oso ondo pasatu nuen. Andereri ondo atera zitzaion ere bai. Baina buneo gauza batzuk hobetuko nituen adibidez nahiago nuke hasieran lotsatuta ez egotea zeren agian hobeto aterako zitzaidan, ere bai hobetuko nuen denbora, denbora esaten dudana esan nahi dut lehenago bukatzea, zeren batzuk etxera joan behar ginenean aldapa bajatzearen ordez igo eta gauza garrantzitsu bat, keinu gehiago egin behar genituen ipuina hobeto ulertzeko.
Baina esperientzia oso ona izan da eta errepikatuko nuke.



No hay comentarios:

Publicar un comentario