miércoles, 11 de mayo de 2011

Story bird

Atzo Story bird-ekin ondo pasatu nuen. Nire ipuina BORJA FUTBOLARIA deitzen da.Nik Mikel-eki egin nuen ipuina. Umeak bakarrik barre egiten zuten. 5urteko umeekin gauza arraro bat gertatu zitzaigun, 12:00-etan esan ziguten hasiko giñela bina azkenean  11:30-etan hasi genuen saioa eta guk korriketan joan ginen 5 urteko gelara. 2.mailari, ere ipuin berdina kontatu genien eta barre asko egin zuten. Azkenean ipuinarekin oso ondo pasatu genuen eta barreak bota  ume txikiekin. Gure gelara ere etorri ziren 1.mailakoak.
Niretzat ezperientzia oso ona izan da. Ni gaitik berriz egingo nuen. Nire uztez obetu ahal izango nuke ortografia.
                                                   
                                                                                                                                                 
                                                                                                                                               Ander Gutiérrez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario