miércoles, 4 de mayo de 2011

NIRE ASTE-SANTUA

Aste-santu hau Galizian egon naiz zeren eta nire amaren familia horkoa da. 2 aste bete egon naiz han, lehenengo astean nire lehengusuekin jolasten eta eskursinoak egiten bere. Bigarren astean berriz Galizian hasten direnez klaseak orduan nire etxean egon naiz ahizparekin jolasten.

Sei orduko bidaia eta gero Galiziara heldu nintzen han maletak desegin genuen eta jarraian lehengusu-lehengusinak etorri ziren jolastera.

Hurrengo egunean ibilbide bat joan ginen egiten nire 4 izeko 5 osaba 4 lehengusu 2 lehengusin eta nire aita, ama ta ahizpa. Ibilbide horretan zehar deskantzatzeko taberna batean geratu ginen eta taberna hori bi ate zeuzkan nire lehengusu handia eta nire lehengusina nire urtekoa dela hitz egiten genuen bitarteak beste lehengusu-lehengusinak txikiagoak direnez beste aldean geratu ziren jolasten eta ba patean gurasoak ez zueden baina mugikorrari esker nire lehengusu handia bere amari deitu zion eta hor agertu zen nire izeko.

Domekan nire etxean jan genuen danok Galiziako gastronomia hau da: okelako empanada, olagarroa galizia erara... Eta gero jolastera nire lorategira. Pistinara ez ginen sartu zeren eta hotz pixka bat egiten zuen.

Eta asteartean nire aita etorri zen Galdakora lan egiten baina aitite-amama ama ahizpa ta ni hortxe gelditu ginen domekaraino.

Oso ondo pasatu dut aste-santu hau!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario