miércoles, 4 de mayo de 2011

Aste Santua

Aste Santu hontan, futbol txapelketa bat jokatu dut nire futbol taldearekin, Baskonia. Txapelketa Marina´door deitutako herri baten zen. Han, lau izarreko hotel batean egon ginen 5 egunez, txapelketa irauten zuena. Bigarren egunean txapelketa hasi zen eta talde presentazioa egin genuen. Talde onak egon ziren, benetan oso onak batzuk. Ekipo onak ziren eta oso zaila zen txapelketa hau irabaztea. Baina gu, gure jokoarekin eta oso ondo jolasten eta partiduak irabazten, finalera heldu ginen. Finala, oso zaila zen eta partidua 1-1 geratu zenez, penaltitara heldu ginen. Entrenatzaileek erabakitzen dutenez, ni autatu ninduten penaltia botatzeko. Nire tokatzen zitzaidan. Nerbio asko nituen eta penaltia langara bidali nuen. Finala galdu genuen penaltitan baina oso pozik geunden 2.ak gelditu izanak.
Hotelera heldu eta pistinara bota ginen. Denak pozik geunden baina ura oso hotza zegoen.
Huerrengo goizean Galdakaora bueltatu ginen etxera koparekin. Espero dugu hurrengo txapelketa irabaztea eta espero dut penalti gehiago ez galtzea.

1 comentario:

  1. Zorionak 2.ak gelditzea gatik eta hori penaltiena ez du bat ere importatzen..... jejejejej

    ResponderEliminar