miércoles, 11 de mayo de 2011

STORIBIRD, LEIRE SANZ

Atzo, 2011ko maiatzaren 10ean, beheko eskolara bajatu ginen storybirden gu egidako ipuinak kontatzera.

Goizean izan zen, 2,3,4 ta 5 urtekoei ipuina kontatu behar izan genien eta niri 3 urtko umeei kontatzeko egon nintzen bainaez zidan denborarik eman. Gero 4 urtekoei kontatzeko ere egon nitzen baina hor ere ez zidan denborarik eman eta atseden bat eman ziguten gero 2 eta 5 urtekoei kontatzeko baina andereño ez zidan berriro joaten uzten eta kontatu gabe etorri nintzen. Baina arratsaldean,1go C eta 2. C ko umeak etorri ziren klasera eta 2º mailakoei kontatu nien. Urduri jarri nintzen baina kontatzen nuen bitartean, kendu zitzaidan urduritasuna eta asko gustatu zitzaidan amaitu nuenean.
Atzoko eguna oso ona izan zen.
Oso ondo pasatu nuen ipuina egiten berriro errepikatuko nuke esperientzia hau, mila bider.

No hay comentarios:

Publicar un comentario