miércoles, 11 de mayo de 2011

STORYBIRD-EN ESPERIENTZIA

Atzo goizean beheko eskolan geratu ginen 9:15-etan. Eskola barrura sartu ginenean gela handi batera joan ginen. Gela hartan proiektore bat zengoen eta bertan kontatzeko asmoa geneukan, baina internet ez zuen ondo funzionatzen. Ni oso urduri jarri nintzen, pentzatzen nuelako ez genuela ipuin bat ere ez kontatuko. Gero txikien gelara joan ginen ipuina kontatzera, ni Saioarekin "Mundu Magikoa" deitzen zen ipuina kontatu genuen. Kontatu

ondoren asko lasaitu ginen eta goiko eskolara igo ginen. Arratzaldean 1. eta 2. mailakoei beste ipuin batzuk kontatu genizkion. Paule eta ni 2. mailakoei "Familia eskuzabala" deitzen zen ipuina kontatu genien. Berriz, 1. mailakoei Saioa eta biok "Ametsetako mutila" deitzen zen ipuina kontatu genuen. Ni askoz obeto pasatu nuen 1. eta 2. mailakoei ipuina kontatzen.

1 comentario: