miércoles, 11 de mayo de 2011

ASTE SANTUA


Aste santuan montes de moyara(hotela) joan nintzen lau egunetan,txangoak egiten genituen egun guztietan.Lehenengo egunean dinopolisera joan nitzen han jan genuen eta museoa iikusi genuen,museoaren barruan fosilak,hezurrak...zeuden,7:30 hotelera joan ginen,hotelera iritzi ginenean afaldu eta ohera joan ginen.Urengo egunean cuencara joan nintzen hipika egitera ordu 1.Geroago baskaldu eta afaldu egin genuen,moyan afaldu eta geroago saloira joan nintzen ordenagailuarekin txateatzeko lagunekin eta geroago joan nintzen lo egitera.Urengo eginean goazaldu eta valenciara joan nintzen han museoa de las artes y las ciencias bisitatu genuen aintze hainbat joko,esperimendu...zeuden or 5 ordu egon ginen eta horren geroago joan nintzen voinairera erostera arropa,berandu egin zenez or afaldu genuen entsalada eta okela patata frigituekin.
Afaldu ostean kotxea artu eta hotelera joan ginen ,bidetik txaparrada handi bat jausi zen errepidetik ez zen ikusten ezertzo ere ,hotelera iritzi eta ohera.Urengo egunean azken eguna zenez dena batu eta gozaldu,nire ama ideia oso hona eukin zuen,monasterio de piedra bisitatzea.Leku horretan mapa eta entradak hartu genituen.Hamaitu ostean kotxea hartu eta etxerantza joan ginen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario