miércoles, 4 de mayo de 2011

ASTE SANZTUA

Aste sanzu honetan, berangara joan nahiz.


Laredora joan naiz bi bider eta Max canter eta Mercadonara eta oso gauza politak zeuden.
Valle Realera era joan naiz eta or zapatilla batzuk erozi nituen niretat.
Azkenengo egon nitzen azkenego zapatuan, Satoñako rastrora joan nintzen, baina ez nuen azer erozi.

Nire aita Galdakaora nire bila etorri zenean, bere osaba hil zala ezn zidan eta pena aman zidan, urrengo egunean Barakaldoko Tanatoriora joatean, jende azko ikuzi nuen eta bezte hil bat zegoela pentzatu nuen, zeren eta ez nekien nor ze jende ori baina nire aita harritu zidan nire familia zela ezan zidanean, baina osos pozik jarri nintzen.

Ez naiz asko azpertu.

Leenego egunetan amrekin Galdakao zaintzen egon ninitzen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario