lunes, 2 de mayo de 2011

ASTE SANTUKO OPRRAK


Korrika egunean Canicosara joan nintzen eta han nire lagunekin jolastu nuen, nire aitarekin mendira joan nintzen perretxikoak hartzera. Egun batean Burgos bisitatzera joan nintzen oso ondo egon zen sktepark-era joan nintzen nire gurasoekin eta han oso ondo egon zen niretzat egun bereziena izan zen zeren eta niri skata asko gustatzen zait. Hurrengo egunean Sevillako herri batera joan nintzen "Valencina" deiturikoa han nire osaba etxe handi bat dauka, igerilekuarekin ni arratsalde guztietan bainu bat eman nintzen.
Asteartean Sevillara joan nintzen eta han zaldien karrozak ikusi nuen eta geroago Sevillatik ibilaldi bat egin genuen. Hurrengo egunean Cordobara joan ginen han lagun batzuekin gelditu eta mezkita  bisitatzera joan ginen eta gero Valencinara bueltatu ginen denok batera. hurrengo egunean gure lagunak joan ziren eta nire beste izeko bat etorri zen feria ikusteko eta han egoteko. hurrengo egunean etorri ginen galdakaora.

No hay comentarios:

Publicar un comentario