domingo, 15 de mayo de 2011

STORY BIRD

Atzo, maiatzak 10, Gandasegi eskolara joan gine story birden ipuinak kontatzeko. Eider eta ni Tegiren ametsaren ipuina kontatu genuen. Eraikuntsa horretan sartzerakoan, oso urduri jarri ginen, zeren, entsaio generala egin behar genuen, baina azkenean libratu egin ginen, zeren internet ondo ez zebilen. Geroago, Eider eta ni 2 urtekoei ipuina kontatu genien, apur bat lotsatu nintzen, zeren, egin behar nuen pusker soinua ez zitzaidan ondo atera. Oso polita iruditu zitzaidan egin genuen ekintza hori, batez ere ume tzikiak zelan begiratzen zuten adi, adi. Ipuin horiek oso dibertigarriak ziren, baina beste horrelako ekintza bat egiten baldin badugu, otso baten ipuina egingo nuke, zeren, uste dut txikiei osoen ipuinak gustatzen zaiela.
Arratzaldean, lehenengo mailakoei ipuin berdina irakurri genien, baina nire ustes, ipuin hori, bi urtekoentzat da, ez lehenengo mailakoentzat, baina azkenean barre egin zuten lehenengo mailakoek.
Andere

No hay comentarios:

Publicar un comentario