miércoles, 11 de mayo de 2011

HAUR HEZKUNTZAKO UMEEI IPUINAK KONTATZEN...


Atzo goizean haur hezkuntzako umeei ipiunak kontatu genizkien. Nik lau urteko umeei kontatu nien nire ipuina, Asier Linazarekin kontatu nien. Hiru lagun bitxien ipuina prestatu egin genien Asier eta biok.
Ni oso ondo pasatu nuen ipuina kontatzen eta ipuina storybirden eginten. Nik uste dut umeak oso ondo pasatu zutela gu ipuina kontatzerakoan, gu beraientzako hoberenak garelako eta beren idoloak garelako ere bai eta oso pozik zeuden, baina batzuk tonrteria asko egiten zuten eta bakarrik ipuina hasi baino lehenago eta ipuina bukatu ondoren

1 comentario:

  1. Oso ondo antolatu duzu sarrera, esaldien egitura zaindu duzu eta ortografia ere ondo zainduta dago. Akats bat dago: zer ikusi zenion lehengusuari? ala lehengusu osoa ikusi zenuen?

    ResponderEliminar