lunes, 2 de mayo de 2011

Aste Santuko oporrak, zoriontsuak

Aste Santuko oporretan nire amamaren herrira joan nintzen. Aita, ama, nire ahizpa eta nire amamarekin joan nintzen. Herrian lagunekin jolastu nuen, mendira joan nitzen eta hainbat gauza egin nuen. Azkenengo egunean herriak festa bat egin zuen janariarekin. Pertsona asko joan ziren herriko festara, goizean egin zuten baina janari asko sobratu zenez gauean beste festa bat antolatu zuten. Herritik etorri eta gero, hau da, Galdakaora heldu nintzenean, arratsaldean  lagunekin parkera joan nintzen. Hurrengo egunean dantzara joan nintzen eta oso ondo pasatu nuen. Oporretan ere lagunekin egon naiz eta oso ondo pasatu dut. Larunbaten Janire, Zornotzako lagun bat, nire etxera lo egitera etorri zen eta hurrengo egunean Janirerekin batera nire lagunekin joan ginen.

1 comentario: