lunes, 2 de mayo de 2011

Nire Aste Santuko Oporrak.



Nik oporretan joan nintzen kanping batera nire amarekin, nire nebarekin eta nire amaren senarrarekin, Kanping hori Arrien deitzen da eta egun batean lo egin behar izan genuen nire furgonetan ez zegoelako lekurik kanpinean, Aste Santuko lehen egunean egon nintzen emen Galdakaon eta egun batean joan nintzen pelikula bat ikustera deitzen zena Rio .

Arrienen hondartz bat zegoen baina ura oso hotza zegoen eta nik sartu nintzen baina nire neba zeukan hotz asko eta harean gelditu zen. Hortik zegoen erreka txiki bat eta hortze zapaburuak zeuden.

Kanpinean geundenean joan ginen okela erretzera eta nire takurra zarpeatzen zen ikatzan ez zen gelditzen minutu bat bez, txikia denez ezin da egon bezte txakur batzuekin baina oso zintzoa da. Kanpinean egin nituen lagun batzuk oso onak eta oso ondo pasatu nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario