lunes, 2 de mayo de 2011

ASTE SANTUKO OPORRETAN ARGOÑOSEN EGON NAIZ

Asten Santu honetan, oso ondo pasatu nuen. Ni nire gurasoekin eta nire ahizparekin Argoñosen egon nintzen.

Egun gehienetan, Estela, Andrea, Sergio eta Leirerek
in jolasten egoten nintzen. Batzuetan harrapaketan, beste batzuetan ezkutaketan, besteetan sokarekin... Milaka joku desberdinetara jolastu genuen. Guztiok batera primeran pasatu genuen.
Lehenengo asteburuan, nire izeko osabak, nire
lehengusina eta nire amaren lehengusina etorri
ziren. Jateko orduan, nire aitak barbakoa bat egin zuen eta oso ondo jan genuen.
Arratsaldean,
errota bat ikusi genuen eta gero taberna bateko terrazan egon ginen.
Amaren egunean, nire ahizpak eta nik nire amari liburu bat oparitu genion. Gero, Santoñara joan ginen jatetxe batera jatera. Jaten amaitu eta gero, Santoñako paseoan argazkiak ateratzen egon ginen eta primeran pasatu genuen.
Hauek izan dira nire Aste Santuko oporrak.

No hay comentarios:

Publicar un comentario