jueves, 5 de mayo de 2011

NIRE ASTE SANTU

Egun bat eskolan nengoela, irrikitan nengoen oporrak heltzea eta horrekin batera Aste Santua. Eskolako azkenengo eguna heldu zenean oso pozik egon nintze zeren eta pixka bat deskantzatu nahi nuen eta ez kezkatu eskolako lanengatik ingelerako akademiaren beharrengatik, baina nire saskibaloiko entrenatzaileak esan zidan saskibaloira jolastu behar nuela zeren hurrengoko partiduak oso gogorrak izango zirelako.
Apirilas 21 ean goizeko 04:00 etan altzatu nintzen 05:00 etxetik ateratzeko eta 11:00 etan inguru heltzeko Marinadorrera. Marinador deitutako hotel asko zeuden, gurea Gran Duque deitzen zen eta 4 izan zituen. Nik Marinadorrera joan naiz zeren nire neba, Gaizka deitzen dela, futboleko torneo bat zuekalako bere ekipoarekin, Baskonia deituta, orduan joan beharra nuen.
Apirilak 21 a osteguna zen eta nire nebak partidu bat izan zuen arratzanldean eta irabazi egin zuten. Hurrego egunean Apirilak 22 an nire nebak partidu bat izan zuen eguerdian inguru, partidu hori ere irabazi egin zuen. Partidua bukatu zenean zeozer jan genuen, zeren gero beste partidu bat zeukaten. Partidu hori ere irabazi egin zuten.
Apirilak 23 an beste 3 partidu euki zuten, baina bakarrik lehenengo biak irabazi egin zuten. Eta gainera azkenengo partidua, galdu egin zutela, partidu hori finalerako pasea zen, baina gutxienez 3. geratu ziren torneoan eta kopa bat eman zieten.
Eta azkenean, azkenengo eguna heldu zen Apirilak 24, eta etxeko bidean jarri ginen 13:00 inguru.Hurrengo azteazkenean Apirilak 29eguna pasatzera joan nintzen Nojara. Bertan Udane aurkituko nuen. Udane, nire nebaren ekipoko baten ahizpa da. Egun guztia parkean jolasten eta argazkiak ateratzen egon ginen.

Eguraldiari buruz ez daukat asko esateko, eguraldi normala euki genuen, batzuetan eguzki pizka bat baina ondo. Baina egon zen egun bat arratsaldean euri txaparra da egin zuela eta gainera nire neba eta bere ekipoak desfile bat zeukaten. Baina horrez gainera dena ondo.
Eta bueno hauxe izan da Aste Buru honetan egin dudana. Oso ondo pasatu dut leku guztietan baina oporrak oso azkar pasatu zaizkit eta nahiago nuke oporrak luzeagoak izatea nire familia eta lagunekin denbora gehiago pasatzeko.

No hay comentarios:

Publicar un comentario