lunes, 2 de mayo de 2011

Nire oporrak Villasanan eta Galdakaon.

Ni oporretan oso ondo pasatu dut nire lehengusu-lehengusinekin, Villasanan futbolera edo saskibaloira jolasten, eta nire amarekin, Bilbon erosketak egiten edo Bilboko Erriberako merkatuan.
Zapatu honetan Bilboko merkatura joan nintzen. Goizean amarekin autobusa hartu eta
Bilbora joan. Bertara heltzerakoan autobuseko karneta egitera joan ginen baina bulegoa itzita zegoen eta ezin izan genuen egin. Ondoren merkaturantza joaterakoan nire nebari gustatzen zaion denda bat dago eta bere urtebetetzea izango denez zerbait berarentza begiratzen joan ginen baina ez gendun ikusi ezer. Geroago merkaturantza joan ginen. Jarraian lehenengo pisua ikusi eta arraindegi bateko ilaran jarri. Ordu erdi geroago gure tzanda zen arraina hartu eta bigarren pisua ikusten joan ginen. Merkatuan bi pisu daude beheko pisuan arraindegi eta harategi asko daude, eta bigarren pisuan okitegi eta frutuitegiak daude baina baita ere arraindegiak daude. Ni txunditurik geratu nintzen hainbeste arraindegirekin.
Amaieran tranbia hartu gendun eta San mameseko geltokian jaitsi ginen. Oraindik batak ez zirenez esin izan gendun hartu autobusa eta bitartean denda bat ikusten joan nintzen nire amarekin. Batak bosst gutxitan Termibusera bueltatu ginen autobusa hartu eta Galdakaora bueltatu ginen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario