martes, 22 de febrero de 2011

NIRE OSPITALEKO OROIMENA







Txikitan , 3 urterekin, ospitalean egon nintzen, polipo intestinal bat izan nuelako lau hilabete gutxi gohora bera egon nintzen ingresatuta hospitalen. Pila bat jende etorri zela niri bisitatzen gogoratzen dut, eta mila opari ekarri zidaten. Ere gogoratzen dut, bertan, jolasteko leku bat zegoela. Bi logela zeunden jostailuz beteta. Primeran pasatzen nuen eta lagun piloak egin nituen, batzuk, oraindik dira nire lagunak.





Ere bai, 3tik 11 urtera bakunatzen zidaten asmagaitik, baina ya
sendatu naiz gutxi gora bera, eta bakarrik esprai bat hartzen
dut egunero goixetan eta, askotan ospitalera korriketan joan
behar nintzela asma eman zidalako eta ezin nuelako arnaztu,
eta pila bat ordu ematen
nituen ospitalean.




Begoña Cordero

No hay comentarios:

Publicar un comentario