lunes, 14 de febrero de 2011

NIRE BARNE EZPAZIOA


Gaur eznatu naizenean jantzi, eta gosaldu egin dut eta geroago Paula Leal etorri da nire bila.Biak, Ane Cortazarren eta Naroaren bila joan oztean eskolara joan gara. Lehenengo zaioan gimnasia izan dugu. Primeran pasatu dut! Patioan saskibaloi partidu bat lagunekin jo9lastu dut, eta nire taldeak irabaziegin du. Jantoki horduan liburutegira joan naiz etxeko lanak egiteko eta txirrina jo duenean jatera joan naiz. Janaria ez zait ezer guztatu, ia beti bezala. Gero gaztelania izan dut eta Harry Pooterren eta txano gorritxoren ipuin bat inbentatu behar izan dugu. Oso dibertigarria izan da!Urrengo zaioa, musika zen, baina euskera egin dugu, Elena (musikako andereñoa) medikura joan delako. Eskola eta gero, saskibaloiko entrenamendura joan naiz eta 15 minutu gehiago entrenatu dugu. Jarraian etxera etorri naiz, dutxatu eta etxeko lanak egin ditu. Eta orain etxerako lanak bukatxen ari naiz.

Begoña

No hay comentarios:

Publicar un comentario