lunes, 28 de febrero de 2011

DERBY: LAN-BIDE - UMORE ONA

Sapatuan partidu polit bat ikusi genuen, Lan-bide Elexaldeko taldea da eta Umore ona Usansoloko taldea.
Bigarren zatirarte ez genuen ikusi golak. Lehenengo Umore jarri zen aurretik 0-1 gol polit-polit batekin baina guk korriketan empatatu genuen Mikel Bengoaren gol oso ona 1-1jarri genuen.
Bigarren zaita amaitu baino lehen Imanol 2-1 jarri zuen guretzat. Hirugarren zatian partidua polit polita jarraitzen zuen bain jokaldi batetan ekerretik nik neukan baloia eta bizkor Imanol desmarkatu zen eta nik baloia pasatu nion eta bera gol polita egin zuen 3-1.
5 minutu geratzen zirenean nik Imanol eskumatik desmarkatu zen eta nik pilota pasatu nion, nera banda guztietatik korrika egin zuen eta nik desmarkatu nintzen eta berak baloia eman zidan eta nik bota bear nintzen lurreara baloiari emateko nik eta atesaina atera genuen bailoien bila baina nik gainetik pasatu nion lurretik eta gola zartu 4-1 zartu nuen. Holan 4-1-ekin bukatu genuen partidua zer interezgarria izan zen.




No hay comentarios:

Publicar un comentario